Jumaat, 12 November 2010

Yb Dr Ismail menyampaikan sumbangan banjir di DEWAN UMNO

< href="http://3.bp.blogspot.com/_sDHQWqABwwE/TN0sJxP0hPI/AAAAAAAADx4/5zDeAKOWMQg/s1600/bantuan%2Bbanjir%2Bpualau%2Bbinjal%2B016.jpg">
JKKP Tok Keling,Azmi Md Isa tampil untuk menjadi hero walaupun beliau tidak tahu menahu apa yang sebenarnya berlaku.

Hari ini Yb Dr Ismail menyampaikan sumbangan kepada mangsa banjir di DEWAN UMNO Pulau Binjal.

Penerima sumabangan tersebut sudah tentu mangsa yang terlibat termasuk dikalangan penyokong Umno termasuk ahli JKKP Pulau Binjal,En Zulkifli Yaakob.

Beberapa keping gambar yang dikepilkan disini menceritakan segala-galanya dan dengan sendiri menolak dakwaan JKKP Tok Keling, Azmi Md Isa yang pendek akal.











6 ulasan:

PSSGM NEGERI KEDAH berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Gayong Malaysia berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Seri Bintang berkata...

itu dewan alor binjal dgn alor mengkudu jauh dan lari dari tajuk tu...mesti ramai yang akan tampil menjadi saksi sebab perkara ini secara rambang berlaku dihadapan penduduk yang berada di pusat pemindahan begitu..alasan pusat penempatan diiktiraf atau tidak bukan asasnya tetapi keadaan darurat memerlukan bantuan kemanusian bukan perlu dikira diiktiraf atau tidak,sepatutnya mangsa keadaan sebegini perlu diutamakan bukan timbul soal politik..kami badan NGO yang terbabit sentiasa mempertahankan perjuangan demi bangsa,agama dan tanah air bukan menjadi boneka petunjuk politik..cerita begini mudah dimanipulasikan.kita nak katakan orang pembohong dan penipu besaq pn bukan boleh hukum sesuka hati apatah lagi sesama melayu islam.boleh ke ambil satu langkah bersemuka secara isu berdebat untuk membetulkan secara bersemuka.?kalau saman menyaman pun saya yakin sgt perkara sebegini akan terbongkar jugak sebab saksi-saksi yang juga mangsa bencana akan tampil memperjelaskan kebenaran yang sebenarnya..///.

Seri Bintang berkata...

kami pemuda NGO/// sedia berdebat isu ini sila tetapkan tarikh dan tempat untuk membongkar cerita ini samada benar atau tidak...jgn asyik bunyi nak menyaman orang tapi kita yang tersaman akibat memanipulasikan fakta yang sebenarnya...

abu berkata...

Tengok betapa bagusnya UMNO bagi ruang orang nak bagi sumbangan, sampai di dewan mereka sendiri orang PAS bolh pi.
Kalau itu dewan pas, jgan harap orang umno nak boleh pi masuk, kena halau dengan makian dan cacian lagi.
Tetapi, apapun lihat balik artikel ni macam kelakar. Punya nk spin sampai kata bolh masuk dewan UMNO.
Yag pastinya program tu bukandiatur oleh orang umno, tetapi dah Dr Ismail nak bagi bantuan ambil aalh, bukankan Nik Aziz juga ajar bagi bras ambi, bgi pitih ambik, bagi kain ambik..tetapi undi pas jangan sekali..kalau tiak menyesal macam laanie

Seri Bintang berkata...

apa yang jelasnya isu ini...pulau binjal tidak mempunyai dewan umno..itu sebuah surau di rumah seorang penduduk disitu..boleh dimanipulasikan cerita sebegini untuk menambah lagi perisa dan kepercayaan pengikut pas supaya percaya dan tidak beralih dari parti..inilah taktik kotor...ambil pendekatan bersama mari kita perjelaskan dimana boleh diaturkan sidang berdebat atau perjelaskan isu secara aman...bukan nak bergaduh tp jelaskan mana yang benar atau tidak..itu sahaja..sbb makin lama makin banyak isu yang akan dimanipulasikan atau diputar belit fakta yang sebenarnya supaya pemikiran rakyat atau penduduk tidak dipengaruhi unsur negatif kepada sesama bangsa melayu dan agamanya Islam...