Ahad, 30 November 2008



























oleh. Mohd Azam Hj Awang (Pak Tam)

Alor Mengkudu: Pertandingan Futsal Piala DR Ismail Salleh yang diadakan di Gelanggang Sukan SAGA Spot Planet mendapat sambutan yang menggalakan daripada golongan remaja dan belia dalam DUN Alor Mengkudu.

Program anjuran PKWR yang bermula pada jam 9.30 pagi itu diadakan secara tertutup disertai oleh golongan belia kampong dan komuniti DUN Alor Mengkudu dan sebanyak 29 pasukan turut mengambil bahagian

Ketika berucap pada pembukaan program berkenaan, YB Dr Ismail Salleh berharap dan berjanji akan berusaha menjadikan aktiviti ini sebagai program tahunan selain daripada sukan sepak raga, badminton dan sukan yang lain.

“ saya berjanji akan memberikan perhatian kepada aktiviti seumpama ini dan amat berharap ianya dapat di teruskan dari masa kesemasa’, ujarnya

“ saya juga berharap aktiviti ini dapat menunaikan tuntutan remaja dan para belia kususnya bagi memenuhi aktiviti remaja supaya remaja tidak terjebak pada aktiviti yang tidak berfaedah dan berharap agar sambutan sebegini dapat di teruskan, tambah beliau.

Pertandingan secara liga pada pusingan pertama dan kalah mati pada pusingan kedua, itu disandang oleh pasukan Public FT sebagai johan, Pasukan PKWR Futsal Team naib johan manakala tempat ketiga di sandang oleh Pasukan WNS Team dan tempat keempat oleh Pasukan T,T,H,J (B) itu berakhir jam 6 petang.

Hadiah di sampaikan sendiri oleh YB Dr Ismail Salleh yang juga Wakil Rakyat ADUN Alor Mengkudu berupa piala iringan dan wang tunai kepada para peserta yang mengambil bahagian.


Tamat

Tiada ulasan: