Sabtu, 20 Mac 2010

1Malaysia,1Israel,UMNO & APCO


Kata orang tua-tua:
"Mengata Dulang Paku Serpih, mengata orang dia yang lebih"Yang jelasnya, APCO mempunyai cawangan di Tel Aviv di sini.Dari website APCO:
Dan APCO adalah antara syarikat yang mempunyai hubungan rapat dengan parti-parti politik di Israel kerana itu adalah sumber perniagaan mereka.PAda waktu yang sama, UMNO mengambil sebuah syarikat yang mempunyai hubungan dengan pemimpin2 Israel sebagai penasihat mereka.Kenyataan APCO baru-baru ini juga MENGESAHKAN APCO sebagai syarikat yang diambil UMNO untuk menjadi penasihat mereka:
Dan kenyataan APCO juga tidak menafikan hubungan mereka dengan Ehud Barak yang telah melancarkan kempen “OneIsrael” seperti yang boleh dibaca di bawah artikel ini.Kesimpulannya:
1.0 - UMNO adalah hipokrit kerana mengutuk orang menjadi agen Yahudi tapi dia sendiri mengambil syarikat Yahudi sebagai konsultan.
2.0 - Sikap menipu UMNO ini menjijikan serta amat memualkan.
3.0 - Sikap hipokrit ini diajar oleh Dr Mahathir bin Muhammad Iskandar Kutty sebab Dr Mahathir dahulu mengambil sebuah syarikat Yahudi seperti APCO bernama ”Saatchi and Saatchi” sebagai konsultan mereka.
4.0 - Kerjasama UMNO dengan Yahudi sebenarnya telah lama dan bersarang serta berakar umbi. Tak hairanlah waktu Natrah dimurtadkan, UMNO cuma duduk dan lihat sahaja.
5.0 - Agen Yahudi di Malaysia yang sebenar adalah UMNO dan bukannya parti-parti lain.
6.0 - Duit rakyat dibayar untuk menguntungkan syarikat Yahudi bernama APCO dan Saatchi and Saatchi oleh UMNO.

Tiada ulasan: