Selasa, 23 September 2008

MB tetap bertugas walaupun di katil hospital


Oleh: SITI ZALEHA ABDUL RAHIM

ALOR STAR – Tidak dapat disangkal lagi kepimpinan Menteri Besar kita,YAB Dato' Seri Azizan Abdul Razak seorang yang bertanggungjawab danberdedikasi dalam memikul tanggungjawabnya dalam menerajui KerajaanNegeri.
Walaupun beliau sedang dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah, beliautetap menjalankan tugasnya selagi yang termampu bagi memastikandasar-dasar Kerajaan Negeri berjalan dengan lancar, di mana Setiausaha Sulit beliau, Encik Helmi Yahya membawa beberapa dokumen yang perlu ditandatangani dan disemak oleh YAB Dato' Seri.

Dengan sifatnya yang ramah dan suka dengan kunjungan orang, melayani tetamu-tetamu yang datang melawat beliau dengan ramah walaupun masih dalam rawatan. Tetamu yang datang tidak akan berkecil hati kerana YABDato' Seri Azizan Abdul Razak akan melayani sesiapa sahaja yang datangmelawat beliau tanpa mengira kedudukan dan pangkat.

Beliau dimasukkan ke wad Hospital Sultanah Bahiyah selepas menjalani pembedahan kecil di bahagian matanya. Sehingga kini, matanya berada dalam keadaan yang stabil dan beliau dijangka keluar hospital sebelum Hari Raya Aidil Fitri.

Tiada ulasan: